مولوی نقشبندی بازداشت شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 11:53

مولوی نقشبندی بازداشت شد

شماره: 23183
Aa Aa

 امام جمعه اهل سنت راسک به اتهام تشویش اذهان عمومی از طریق سخنرانی های کذب، تهمت و افترا به نظام جمهوری اسلامی، اقدام علیه امنیت ملی و تصرف غیر قانونی اراضی ملی بازداشت و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.

دادگستری سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد؛
مولوی نقشبندی بازداشت شد

مولوی فتحی محمد نقشبندی، امام جمعه اهل سنت راسک به اتهام تشویش اذهان عمومی از طریق سخنرانی های کذب، تهمت و افترا به نظام جمهوری اسلامی ایران و اقدام علیه امنیت ملی و تصرف غیر قانونی اراضی ملی بازداشت و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش اسپادانا خبر، در اطلاعیه دادگستری سیستان‌وبلوچستان درخصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی آمده است:

متأسفانه مولوی فتحی محمد نقشبندی، امام جمعه اهل سنت راسک طی ماه‌های اخیر مواضع تند، تحریک‌کننده و همسو با مخالفان امنیت و آرامش کشور داشته و در خطبه‌های نمازجمعه و جلسات خود با سخنرانی‌های کذب و به دور از واقعیت مردم را به آشوب و اغتشاش‌های خیابانی دعوت می‌کرد که در همین راستا از وی دعوت شد تا در زاهدان حضور پیدا کند و درخصوص پاره‌ای از مطالب به وی تذکر داده شود. با توجه به اینکه نام‌برده، مولوی و در زمره ائمه جمعه است موارد تخلفات به وی اعلام و صرفا با نگاه ارشادی و در فضایی صمیمی تذکرات لازم به او داده شد اما متأسفانه مولوی نقشبندی بر  مواضع اشتباه خود پافشاری و بیان کرد که قصد دارد بر همین منوال و هم‌راستا با جریانات معارض و‌ معاند پیش رود و قصد اصلاح رویه خود را ندارد. درنهایت پس از اصرار بر تکرار اقدامات اشتباه و خلاف قانون، مولوی فتحی محمد نقشبندی به اتهام تشویش اذهان عمومی از طریق سخنرانی‌های کذب، تهمت و افترا به نظام جمهوری اسلامی ایران و اقدام علیه امنیت ملی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی بازداشت و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان